Bonjour tout le monde. A no son mìa cussita in intimità, epò a gera na metafora, sambèlo d'un gatèlo! Purtruttaviamente, restando sempre in metafora, 2° mi la le ga pi grosse de tuti valtri missinsieme. Epò desso no ste mia tacàre co le castronade in tema. Quele le sbaro sol che mi!
Bonjour, bonjour, e ciao a tutti. Ma dai Sponcy non sta essere cussi pudibondo ! Vardà che sto blog le diventà un po tropo serio. Va ben che l'atualità comandava ultimamentemente, ma, desso, ghe vole un po de folia, un po de stravaganza, seno se dormenssemo! Go visto che anca el sindaco vole poder fare el mas-cio in casa. No sta fare chichi per niente, ti, desso! (Signor sindaco, scusa la mia irreverenza, ho letto questa notizia su un giornale locale ; sono sicura che anche a lei piace ridere)
Beh, ..Odette, andaloca, ...desso no sta slargàrte massa, sel sior sindaco el fa el mas-cio in casa sua, a me par che sipia anca afari sui. El ghinà già bastansa rogne coi valdasticani poareto, sensa che nemo a spiocionàrghe rento da le so porte.
Carissime Carla e Lucia, l'ultima foto mi sembra un avvertimento per quando in un futuro prossimo la natura si rivolterà del tutto................Floriana
Accramento.... ma il codice della strada lo gavio imparà dove?? al cepu?? El cartello l'è chiarissimo: una "d" che sta a significare "deroverso" e par ki no xe bon de lejare... na figura de na machinà roversà!!
...in ultima la Lucia la xe sbrissià sul mus-cio e la xe nà cole balanse par aria.
RispondiEliminaVara che la Lucia no la gà mia balanse|
RispondiEliminaBrava Lucia, ma sta tenta a no metterte nei pericoli par far serte foto.
RispondiEliminaBonjour tout le monde. A no son mìa cussita in intimità, epò a gera na metafora, sambèlo d'un gatèlo! Purtruttaviamente, restando sempre in metafora, 2° mi la le ga pi grosse de tuti valtri missinsieme. Epò desso no ste mia tacàre co le castronade in tema. Quele le sbaro sol che mi!
RispondiEliminaBonjour, bonjour, e ciao a tutti.
EliminaMa dai Sponcy non sta essere cussi pudibondo ! Vardà che sto blog le diventà un po tropo serio. Va ben che l'atualità comandava ultimamentemente, ma, desso, ghe vole un po de folia, un po de stravaganza, seno se dormenssemo! Go visto che anca el sindaco vole poder fare el mas-cio in casa. No sta fare chichi per niente, ti, desso!
(Signor sindaco, scusa la mia irreverenza, ho letto questa notizia su un giornale locale ; sono sicura che anche a lei piace ridere)
Beh, ..Odette, andaloca, ...desso no sta slargàrte massa, sel sior sindaco el fa el mas-cio in casa sua, a me par che sipia anca afari sui. El ghinà già bastansa rogne coi valdasticani poareto, sensa che nemo a spiocionàrghe rento da le so porte.
EliminaSambèlo dun gatèlo... lo so cossa ca te pinsi e te disi, non sta credare, andaloca!
EliminaCarissime Carla e Lucia, l'ultima foto mi sembra un avvertimento per quando in un futuro prossimo la natura si rivolterà del tutto................Floriana
RispondiEliminaAccramento.... ma il codice della strada lo gavio imparà dove?? al cepu??
RispondiEliminaEl cartello l'è chiarissimo: una "d" che sta a significare "deroverso" e par ki no xe bon de lejare... na figura de na machinà roversà!!
Lucia, ciaoooo cara. Non sarai mica rabiata per le metafore un po' ardite, vero?
RispondiElimina