Pierre, come tanti altri peraltro, ha a cuore la pista ciclabile, essendo il ciclismo uno dei suoi tanti sport preferiti. Per il momento è contento di come stanno proseguendo i lavori e del panorama che si potrà ammirare percorrendola. Speriamo in bene.
"Capitale" a l'inizio, a Pedescala, favolosa, poi, lungo l'Astico ed i prati verdi o fioriti della Val d'Astico, neo-niagaresca a Forni, sarà, senza contesto, una delle più belle del Nord Italia se prossegue in giù ed in sù, secondo progetto. GO GO GO !
RispondiEliminaBon, capio el messagio? No ve resta che pedalare!
RispondiEliminaVarda Don che la Ody la zè in stato de alerta e la fa i turni con Pierre par tendere che l'Astego nol sbreghe da luri.
RispondiEliminaGò pena sentìo che anca ala dogana zé sucesso qualcossa... No i me gavarà miga portà via NILO perdinci!!!
A scola i ne insegnava che le piene del Nilo le portava prosperità. Dopo xe rivà Mosè chel se ga messo a molare palossà in volta e da alora no xe sta pì come prima, gnanca el Nilo. Se l'Astego va parsora mal che la vae a podarì provare a fare i aldere con le pesse de formaio, Pierre dovaria savere come incolarle, basta chel fae le raclette e no passa gnanca na gossa.
RispondiEliminaEl te fa anca la tartiflette e la fondue se te vùli, Apropositamente de dogana, Nilo xelo quelo che faseva contrabando de orologi sti ani, co l'Impero ? Me ricordo chi contava che ogni volta chel passava co 50 orologi n'te na casseta, i doganiiri i ghe domandava : cossa ghio n'te la casseta Nilo ? Ogni volta el rispondeva : magnar par i me coniji, cossa voliu che fusse!!!!!! Un giorno un che gera un po pi furbo el ghe domanda de verxere la casseta e el vede i orologi. Xelo sta roba ca ciamè magnar par i coniji ? E Nilo ghe risponde : Si, e se noi xe contenti, noi gavara niente altro.
Elimina