CARISSIMO, DALL'ALTRA BANDA CI SONO UN PAIO DI ALLEVAMENTI, TANT'è CHE LO SCORSO ANNO UN VETERINARIO CHE DOVEVA ANDARE A FAR VISITE, HA PROVATO A PASSARE CON L'ACQUA ALTA, MA HANNO DOVUTO CHIAMARE I POMPIERI E LUI SI è SALVATO SALENDO SUL TETTO DELLA SUA JEEP....E' STATO LA BARZELLETTA DELLA SETTIMANA....
Speremo che noi f 'Assa passare la pista ciclabile sora l'Assa, parchè seno la gente va su la mattina in bici pian pian, co pan e salado da magnare su l'altopian; e se vien el temporale, la sera, i deve far bistro bistro par tornare a casa, prima che vien la brentana.
che tristezza :-(
RispondiEliminasiamo ancora qua in attesa dell'inizio dell'estate e tra poco arriva l'autunno
Avete visto che disastri a Piovene, Carrè e Cogollo?
RispondiEliminaBen dei, nemo, se anca no se passa l'Assa, a no more mia nissuni. Cossa veu fare dal'altra banda? Erba pai cuniji?
RispondiEliminaCARISSIMO, DALL'ALTRA BANDA CI SONO UN PAIO DI ALLEVAMENTI, TANT'è CHE LO SCORSO ANNO UN VETERINARIO CHE DOVEVA ANDARE A FAR VISITE, HA PROVATO A PASSARE CON L'ACQUA ALTA, MA HANNO DOVUTO CHIAMARE I POMPIERI E LUI SI è SALVATO SALENDO SUL TETTO DELLA SUA JEEP....E' STATO LA BARZELLETTA DELLA SETTIMANA....
EliminaSperemo che noi f 'Assa passare la pista ciclabile sora l'Assa, parchè seno la gente va su la mattina in bici pian pian, co pan e salado da magnare su l'altopian; e se vien el temporale, la sera, i deve far bistro bistro par tornare a casa, prima che vien la brentana.
RispondiElimina...e la Pria, seben che la xe resenta co tuta sta acqua, no la xe mia pi-neta; e no la fa mia la mufa.
Elimina