domenica 13 luglio 2014

Contra' Setteca'

L'è drio monitorare el teritorio proprio a 360... 
Qua el gà volésto fotografare la casa de Piero scarpàro 
che el ga dito che el zera tanto bravo...
ogni scusa zé bona...,
ma mi me sà che l'é in serca de qualche sposéta che la ciapa el sole...
e fin che nol la cata... nol ghe mola...
se qualchedùn el ghesse un sdraio e un manichìn...
almanco el resta fermo là ore e ore...

(by Alago)

9 commenti:

  1. Lo go el sdraio, Carla. Manca il manichino XXL. Te vedarè che,sul prà davanti casa mia, tutto tajia, i lo vede no solo i 4 internasionai ca savemo (da la serata gnocchi) ma anca qui de la CIA.

    RispondiElimina
  2. Desso Ody te ghé smaronà fora tuto e fato nare a monte tuti i nostri progeti.
    Bion ca pensémo a qualcossa de altro, ne sarìa de aiuto el Don che el gà fantasia in esubero, ma come fare par acordàrse in segreto se nol intende vegnèr fora dal'anonimato???

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Din Don el gavarà fato sabat ed anca domenegat. Saralo n'da in serca de na galina par la Bady ? Vedemo se doman el se fa vivo par rispondere a la to domanda.
      Intanto sta setimana la xe molto rica in eventi : cantori il 18.7 a Forni, la capitale Destrastic, il 19 ne speta Andrea, il 20.7 festa Forni e la fritata de pesse. Gonti desmentega ssscossa ?

      Elimina
    2. che el 18 riva el Kapo dei Lukùni :-)))

      Elimina
    3. Tornelo?e la pasaia xela finia?o lo sapete la che El riva?

      Elimina
    4. Scusa,sbaglia scrivere:o spetela che El torna da Milan?

      Elimina
  3. Tose, .. disìghe a Alago chel stae tento a nar in volta a lolòn col teleobietivo, che sel riva a becàr la bady che la ciapa el sole drio intel'orto sconta dai nissùi, el podaria pensare d'aver avistà l'orso dino e cussita el mandaria a remengo tuta la me riservatessa. Dopo rivarìa quili dei giornai, dela televisiòn, i vorà meterghe el colare, ecc. E mi a no podaria pi a meditabondare in pace.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ciò Don, l'orso Dino l'è morto da un toco! Nosta dirme che te xe scapà sta notissia... addiritura pareva che quili da Cesuna i loghesse messo in tun speo gigantesco triani fa.
      Po' i ga trovà el so colare pena delà del confine co la Slovenia, o Austria, non ricordo ben...
      cussita i gà incolpà i foresti del braconajo... ma secondo mi iè sta i nostri bracunijri a farghe la pèle.
      In quanto a becàre la bady, nosta ver paura... el tele automaticamente el se smorsa sel vede robassa al sole... no tevui na bady miss valpegariose, sel vedesse quela lora sì chel se slongarìa... fin a tirarla lì a du metri! altro che smorsarse!

      Elimina
    2. Siete proprio des "obsédés visuels"! Dove lo trovate il sole per prenderlo in questo momento ? E te, Don Sponcy, sei alle Maldive per parlare di bagni di sole ?

      Elimina

Girovagando

  Il passo internazionale “Los Libertadores”, conosciuto anche come Cristo Redentore, è una delle rotte più spettacolari che collegano l...