Steténti Tusi, mò co ste robe no m'intrigo, ma messà che se restè sul 50/50 a ve tirè na russa su pal culo. Biogna ca intivè un sistema pì semplice e digeribile e che la gente capissa.
Roba che parle de bore,
stanghe, loti, confini, no de matematica, che i xe tuti brai tusi, ma
gnaca boni a far la O col goto.
Presempio: dato che de in tun pesso, medo
xe stanga e medo dase, deghe le stanghe a Pedescala e le dase a San
Piero.
Le malghe: quele sora i soji a Pedescala e quele soto a San
Piero, e via de sto passo.
Metì presidente DELMO, che de stanghe el
dovarìa inténdersene.
Tedarè che lora... i animi se chieta e i riva a
combinarse.
(messaggio postato dal Don sul post precedente dell'Amministrazione Separata)
(messaggio postato dal Don sul post precedente dell'Amministrazione Separata)
Don Sponcio
Velà che no capì gnanca la finessa dell'afferramento per le terga. Quel'altro vien dirme chel Delmo no seninintende de stanghe. Magari de quele grande no, ma de quele picole sens'altro. O che uno xe un geometra elora el dovaria saér far la O col goto? Parché secondo valtri a scola ghe gai insegnà a far la O col goto? Nemo, dei! La O col goto la se fa da sola co se spande el vin parché no te ghìn sta pi rento. Tedarè che ve la farà i pedescaligeri la O, magari cola bote, cussita la ién pi granda.
RispondiEliminaCaro Don la to satira la xe come i confetti Falqui la fa c....e !!!!!!!!!
RispondiEliminaVarda, .. a son proprio contento che la fassa capire. Defati la pol anca essere strumento de conossensa e dissernimento. Pò se capisse suito che te ghe da essare uno che senintende dela materia.
EliminaRunforsponcio e cosi la fa anca corere !
RispondiEliminaNon ne perdo una del Crozza e mia moglie non lo sopporta. Mi è indifferente Panariello, quanto stimo tantissimo Fiorello. Se devo SCARICARE, Aldo Giovanni e Giacomo mi devo guardare, ma se mi voglio CARICARE, l'adorato SPONCIO qua e là devo cercare!!! Così è la vita, ora e sempre e così sia!!! W SPONCIO!!!
RispondiEliminaDon Sponcio, la Carla la dixe che te si un Genio. A si due in Val d'Astico, con el me amico Toldo, Alora ?
RispondiEliminaSitù bon a far miracoli, anca ? Noo moltiplicazione del pane e dei pesci, nianca delle tasse, o Signore!..podarissitù cambiare i sassi delle Marogne in oro, cussi tuti i problemi del Comune i saria finie ed anche i nostri (dei emigranti) in stesso tempo.