lunedì 8 settembre 2014

Ma come faremmo senza le genialate che ci propone il Don?





























Steténti Tusi, mò co ste robe no m'intrigo, ma messà che se restè sul 50/50 a ve tirè na russa su pal culo. Biogna ca intivè un sistema pì semplice e digeribile e che la gente capissa. 
Roba che parle de bore, stanghe, loti, confini, no de matematica, che i xe tuti brai tusi, ma gnaca boni a far la O col goto. 
Presempio: dato che de in tun pesso, medo xe stanga e medo dase, deghe le stanghe a Pedescala e le dase a San Piero. 
Le malghe: quele sora i soji a Pedescala e quele soto a San Piero, e via de sto passo. 
Metì presidente DELMO, che de stanghe el dovarìa inténdersene. 
Tedarè che lora... i animi se chieta e i riva a combinarse. 
(messaggio postato dal Don sul post precedente dell'Amministrazione Separata)
 



Don Sponcio

6 commenti:

  1. Velà che no capì gnanca la finessa dell'afferramento per le terga. Quel'altro vien dirme chel Delmo no seninintende de stanghe. Magari de quele grande no, ma de quele picole sens'altro. O che uno xe un geometra elora el dovaria saér far la O col goto? Parché secondo valtri a scola ghe gai insegnà a far la O col goto? Nemo, dei! La O col goto la se fa da sola co se spande el vin parché no te ghìn sta pi rento. Tedarè che ve la farà i pedescaligeri la O, magari cola bote, cussita la ién pi granda.

    RispondiElimina
  2. Caro Don la to satira la xe come i confetti Falqui la fa c....e !!!!!!!!!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Varda, .. a son proprio contento che la fassa capire. Defati la pol anca essere strumento de conossensa e dissernimento. Pò se capisse suito che te ghe da essare uno che senintende dela materia.

      Elimina
  3. Runforsponcio e cosi la fa anca corere !

    RispondiElimina
  4. Non ne perdo una del Crozza e mia moglie non lo sopporta. Mi è indifferente Panariello, quanto stimo tantissimo Fiorello. Se devo SCARICARE, Aldo Giovanni e Giacomo mi devo guardare, ma se mi voglio CARICARE, l'adorato SPONCIO qua e là devo cercare!!! Così è la vita, ora e sempre e così sia!!! W SPONCIO!!!

    RispondiElimina
  5. Don Sponcio, la Carla la dixe che te si un Genio. A si due in Val d'Astico, con el me amico Toldo, Alora ?
    Sitù bon a far miracoli, anca ? Noo moltiplicazione del pane e dei pesci, nianca delle tasse, o Signore!..podarissitù cambiare i sassi delle Marogne in oro, cussi tuti i problemi del Comune i saria finie ed anche i nostri (dei emigranti) in stesso tempo.

    RispondiElimina

Girovagando

  Il passo internazionale “Los Libertadores”, conosciuto anche come Cristo Redentore, è una delle rotte più spettacolari che collegano l...