venerdì 26 settembre 2014

Amministrazione Separata di San Pietro e Pedescala: elezione del Presidente


Per San Pietro: 
Sberze Massimo 
con 5 voti su 5
Per Pedescala: 
Antonio Dal Pozzo 
con 4 voti su 5 (1 scheda bianca)
Auguri ai neo eletti!

41 commenti:

  1. Ma el voto che manca al me amico Toni par far sinquina, xelo el suo? Alora ciò, xe da amirare la coretessa. Cussita se fa!

    RispondiElimina
  2. Si per coretessa. El candidato alla presidenza non se vota mai. Ma xe na pratica comune a tutta la politica tranne che a S. Piero, come sempre.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. I xe zovane, .. i garà ancor da ciaparse. Tarè che presto i li mandarà a scola in sima al Pralongo.
      Epò, aver a che fare con un galo sidròn come el Toni, …i me fa quasi pecà.

      Elimina
  3. Toni to' amico, Don? Nova questa.

    RispondiElimina
  4. Cossa vutu mai fursi tra persone intelligenti i se capisse.

    RispondiElimina
  5. Grassie par "l'amico" ca ricanbio, ma viditu Sponcio i me vansa solo le cariche rognose, quele dove bion descatijare le matasse ingramegnà dai altri e par giunta in ste ocasion a son obligà a tirar fora el bon ton istitusionale e 'ndare in bianco ris-ciando che me manche un voto.
    Ma alsera a go ris-cià poco, setu, parchè prima i me ga dito, va ti davanti Toni che naltri a te stemo de drio e te demo el voto tuti e cuatro e cusì i ga fato.
    Bion ca te lo diga Don, a go na scuadra de zovane seri e che i promete ben.
    Toni.

    RispondiElimina
  6. A pedescala ghe piase nar vanti a rognare me sa

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Spero che i vaga avanti a rognare fin che sanpiero no ne da de ritorno tutto quello che i ne ga roba'.
      Toni , brao, va vanti cosi fin in fondo e no ver paura de gnente.

      Elimina
    2. bravo..cosi i soldi li magna i avvocati invese de usarlki per gli aventi diritto

      Elimina
    3. quanto tempo perso e quanti soldi persi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  7. Bravo Toni,me socio a Sponcio par l'amicisia e te auguro de rivare al punto.

    RispondiElimina
  8. Caro anonimo delle 00.23. Prima roba ma non dormio mia pa rispondere a mezzanote. secondo se per rognare xe lottare par avere quelo che ne aspeta da sempre allora si ne piase rognare e credo anca ti se i te porta via el tuo con arroganza e prepotensa e i te bastona sensa motivo cosi' par el piaser de comandar. Ricordate che anca un can forsa de bastonarlo un colpo o l'altro el se gira...........

    RispondiElimina
    Risposte
    1. s el pensierol'è questo anca per el resto della popolazione de pedescala non vedo niente de bon all'orizzonte..bravi continuè a magnar fora soldi nostri in avvocati e tribunali..bravi bravi

      Elimina
    2. Settimo comandamento, non rubare seno' te ve' al'inferno.

      Elimina
    3. Intanto le Marogne a chi ghe le ghai robà ?

      Elimina
    4. @dalbo son l'anonimo che scriveva alle 00.23..ma cosa te interessa ti cosa che fo mi a mezzanotte? ghetu da rognare anca su quello?

      Elimina
    5. E l'inferno sarà per presto da quel che si sente, con un forno a 1100 gradi!
      Sono stati studiati, realmente, tutti i vantaggi?
      -20 posti di lavoro, ma quanti sono i disoccupati nella valle? Quanti diplomati accetterebbero questo tipo di lavoro? Come saranno scelti? -quale tasse(IMU?), quali importi per i Comuni? Un bilancio previsionale è stato stabilito?
      Tenendo conto dell'aumento del traffico,( camion e spostamenti personali) che ciò genererebbe, vedo solamente una soluzione per evitare l'inquinamento della valle e migliorare la sicurezza degli utenti: la costruzione dell'autostrada e la possibilità per Bortolo Fassa di fare circolare i suoi veicoli ad una tariffa vantaggiosa. Ma per Casotto è un altro paio di maniche.

      Elimina
  9. Dalbo delle 18.48
    Sana risposta al follower con il pensiero bloccato.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. gavarò anca el pensiero bloccato ma ricorda che a volte bisogna mettere da parte el passato e fare un passo gli uni verso gli altri per trovare un accordo..gavemo na fortuna per quel poco che ne riva dalla separata..e lo magnemo fora in aule de tribunale..adesso a s piero qualcosa xe cambia..vedemo se anca a pedescala o se sarà sempre la solita rappresaglia..per el ben de tutti che sia de san piero o pedescala...

      Elimina
    2. Varda che secondo mi
      I tre novi i xe' nati za' veci e i fara' come i altri.
      E cua a Sanpiero no canbiara'
      gnente.
      Volemo scometare?

      Elimina
    3. mado ma mai una volta non si boni darghe un po de appoggio a nessuni..vedì sempre nero..

      Elimina
  10. bello che Toni, essendo arrivato quarto come numero di voti, sia stato eletto presidente ... bella risposta alla volontà popolare espressa tramite le preferenze!!!!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Che te ne frega sanpieroto!

      Elimina
    2. son della dx astego ma se avessi votato e poi mi rimettono su toni anche se è arrivato quarto mi sentirei preso per il culo..viva la democrazia..ma me sa che tanto i lo saveva quei de pedescala..bastava farlo arrivare nei primi 5 e el presidente xera lu..d'altronde el paese italia xe questo e dopo se meraveiemo de roma..notte

      Elimina
    3. Ma parche' no te ghe lo domandi ai altri cuatro visto che lu se ga astegnu' e tutti i altri i lo ga vota'?
      E po se te si de destra astego ste cose della separata te fare' fadiga a capirle.

      Elimina
    4. Presto arivarà la separata tra dx e sx astego, e cussi chi de dx i se tegne la cava, che saria normale, e ai sx i ghe manda el calcificio, con i cami e anca el giro d'Italia si lo vole.

      Elimina
    5. Visto l'Omo, quei da Pedescala i ga aplica' l'altra formula:
      el voto se pesa e no se conta.
      Ve va ben cosi'?

      Elimina
    6. @Anonymous28 settembre 2014 13:47. son de dx astego ma non vivo miga a tanti metri dalle separate..e viste da fuori siete ridicoli

      Elimina
    7. Varda che l'invidia xe' na cativa compagna.

      Elimina
    8. Sono d'accordo con Anonymous delle 15.02. Visto da fuori....!!!
      Essendo che il Comune è uno solo, perchè non fare una cassa unica per tutti. Non pensate che tutte le altre contrà lo meritano? Guardate in che stato sono (strade dirocate ecc...) Anche loro hanno dato il loro contributo al bene comune in una maniera od un altra. (Marogne per es.) Fatte tabula rasa del passato e vedrete che spenderete meno in finanze, chiàcchere, problemi di persone, problemi di caccia o di funghi.

      Elimina
  11. Ma scolteme na volta par tute. Pedescala non la ga' mai volesto barufare, la voleva solo quelo che ghe spetava niente de piu'. Ghe ga' toca' tore un avvocato per sercare de avere questo. Se San Piero i ghe lo dava saria finio tuto. Pedescala ga anca aceta' un arbitro esterno ma San Piero non ghe nava ben. Dopo venti ani de lote e che la Region Veneto la ga dito ca dovemo avere na Separa' anca naltri staca' da quela de S. Piero, par amore a dovemo desmentegare tuto e tornare come prima. Se i xovane de S. Piero i xe dacordo che ognuno el ga' el suo se pole lavorare insieme nessun problema. Ma non te pui aministrar insieme tuti i soldi che vien xo' anca se i xe puchi, perche co ghe xe schei de mexo i barufa anca i fradei

    RispondiElimina
  12. Ognuno con il suo, a casa sua.
    Varde' che no ze' mia difisile da capire.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. C'è un'altra soluzione : imitare il BONOBO. Dai bonobos, le relazioni sessuali, finte o reali, sono più spesso utilizzate come moda di risoluzione dei conflitti, accanto ai meccanismi di dominio. Gli studi suggeriscono che tre quarti dei rapporti sessuali tra bonobos non abbia delle fini riproduttive, ma piuttosto sociali, e che quasi tutti i bonobos sono bisessuali. Alcuni scienziati hanno chiamato questo metodo di accoppiamento il " sesso conviviale"

      Elimina
    2. A O ! delle 14.16.
      Potrebbe essere una proposta, intanto ti prenderei e ti metterei in gabbia con una decina di bonobo e dopo una settimana ci potrai confermare se questa tuo suggerimento è interessante.

      Elimina
    3. ahhahhahah grande anonymus

      Elimina
    4. Non sono parte interessata nel vostro conflitto. Provate voi !
      Perchè pensi "gabbia" ? Questa è una terapia di coppia, non è una punizióne.
      I Bonobos : sono conviviali, ricordati.

      Elimina
    5. Ho pensato alla gabbia perchè non so il ruolo che vorrai svolgere ma così dovrai sperimentare tutte le "posizione terapeutiche"............ senza "rinunce".

      Elimina
    6. Mi è venuta un'altra idea, perchè non entri nella gabbia assieme al Pesavento ed al Toldo ed una volta richiusa vi mettete d'accordo sui rispettivi "ruoli sociali" e noi ti aspettiamo fuori a sentire se hai risolto i conflitti?

      Elimina
    7. No a causa dell'art;1 del commento delle ore 16:51, Nony.
      Hai una terza idea ? Una quarta ? Dai che forse arriviamo a un modus vivendi.

      Elimina
    8. Constato che hai rinunciato.
      Peccato!
      Se ne è convinto, chi propone una formula nuova deve avere il coraggio di sottoporsi ai suoi effetti.

      Elimina

Girovagando

  Il passo internazionale “Los Libertadores”, conosciuto anche come Cristo Redentore, è una delle rotte più spettacolari che collegano l...