lunedì 23 giugno 2014

E' iniziata la pista ciclabile...





(by Lucia Marangoni)

15 commenti:

  1. Ma quello della prima foto e' SPONCIO con il suo primo trabicolo .Si nota la sua grande felicita' dal sorriso e dall'espressione del volto tipica dei bimbi dei miei tempi.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Tosantola ca son mi quello live, mi a son un bonpoco pì magro e manco facia da ebete.

      Elimina
  2. A bicyclette .....................

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Te se galo scaricà el credito dela ciaveta? O ghétu volesto lassarne qualcosa de pì ermetico del bussolo dela conserva?......

      Elimina
  3. speremo in ben...ma quei tetti dei capannoni che si vedono sono in eternit? se si dovete fare avviso....

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Spetta la prima brentana Piero, tarè quanto che ve toca pedalare par portar al suto le pesse.

      Elimina
    2. Ho una proposta da fare . Quando questa benedetta ciclabile sara' finita propongo come collaudatore unico e insindacabile "DON SPONCIO" a bordo del suo mezzo "MOTOCAGAORO". Partenza LASTEBASSE arrivo al primo bar di ARSIERO se tutto sara' OK e il DON tutto intero faremo un brindisi alla faccia di chi era scettico sulla realizazzione di tal opera .Buon lavoro a tutti

      Elimina
    3. Oooochei, a ghe sto! Però a garì da procurarme un motocagaoro compagno spotico de quelo dela foto, (provvisto di ciambella), perché io purtroppamente difetto di cotanto mezzo. E voio anca la banda, el Sindaco con Fassa, la Lucia con la poesia de circostansa, la compagnia dei Schützen de Casoto con anca el Sera in braghe de corame e piumoto de Birkhahn. E dopo anca la Ody, la Oby e la Carla vestie da cheerleaders e Catorno col cronometro.

      Elimina
    4. Pero' secondo me ti sei scordato di invitare il rappresentante della comunita'dei "TZIMBAR" ANDREA che potrebbero con la loro esperienza costruirti un mezzo adatto alle tue esigenze in essenza pregiata .Cosi' finalmente vi guarderete negli occhi.Che né dici DON?

      Elimina
  4. Varda SPONCIO che carta canta, Villàn dorme!!!
    Desso a se darémo da fare parchè sta ciclabile la vegne finìa prima possibile, ad Alago el compito de far fare el motocagaoro da qualche artigian dela zona; el Sindaco co la FASSA, no problem, co la ciclabile sarà finìa, sarà tempi che ghe sarà anca el Bortolo co la FASSA; la banda tolemo quela de Cogòlo, ma semmai che zé Giulio col coro del Monte Caviojo; la Lucia sarà onorata de dir sù la poesia e te vedaré che poesia che la savarà farte...; Armando pur de podérte consegnare a man el kamerlot el organisa altro che i SCHUETZEN... e pure el metarà le braghe de coràme; la Ody e la Oby ok vestìe da cheerleaders, mi no setu, no gò proprio voja de nare sù par i giornài... Catorno sarà sicuramente presente.

    RispondiElimina
  5. Dimenticavo "TZIMBAR ANDREA"... La curiosità è talmente tanta anche per lui... che, pur conoscendolo un tipo schivo, non mancherà di essere presente vestito come l'Armando.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Gnanca sa ghe fé la ciclopista a cremaliera sul pal Kroier. La ghe garìa fato comodo stiàni, co so pora nona la vegnèa do a provedare dai polachi. Epò el Golo no l'è mia cimbro, l'è luserno. Ghe passa la stessa diferensa che intrà mi e el Philo.

      Elimina
    2. Cioè el Philo no l'è ... indigeno!

      Elimina
  6. Chissà che contenti saranno i sportivi della ciclopista se vedono qualche fioretto lungo l'Astico, anche...
    E fatta fino a Setteca mi sembra ? E dopo, dove passa ?

    RispondiElimina
    Risposte
    1. fanno un ponte di legno verso i forni così sbuchi nella statale, per correre veloce fino a lastebasse.

      Elimina

Potenza del nome

[Gianni Spagnolo © 25A20] A ben pensarci, siamo circondati da molte cose che non conosciamo. Per meglio dire, le vediamo, magari anche frequ...