Ma no te te garé mìa iscrita, vero? Varda chei valpegaroise noi li vol mìa setu, noi xe mia cimbri. Tedarè chei sarà vegnù su dala corsica anca ili portando el baldachìn dei baise. Xe ben par quélo chei xe tuti fransé, xe ponto el richiamo dela foresta
Te te sbagli caro ! A go parla a la signora Bavarese martedi scorso (al solaro) La gera con la Reny Oby. La me ga dito che semo tuti cimbri ca dovemo tuti iscriversi parchè anca i fransé de Vannes in Bretagna i xe Veneti. Alora dime un po ti cossa che te ghe ne pensi ? Mi a ghevo capio che i Veneti de Vicenza i gera Celti come quili de Bretagna??????
Carla, candalostrega anca ti! Ma a che far vetu a metarghe le foto dei tirolici bavaresi co le braghe de corame e le fémene col dirndl? Cossa centrele sté tradissiòn cola nostra gente? Ghetu mai visto to pori noni nare in volta vestìe compagno? Dei, nemo ahn! Ghe manca solo l'elmetoi coi corni par farla compìa. Intanto podarissi scumissaare a nar in volta pal paese col grembiale blu anca de festa, cussita ve fé tor de berta come quili de Asiago chei pensa de risussitare i cimbri simiotando i tirolici. Ah poariti, sei li vedesse i veci i se rebaltaria intela tomba pedo che la talpa del traforo del gotardo.
cagnadalostrega... ca me sento mejo... ah ah ah El materiale lo gò recuperà al CIMBRI POINT ciàpetela con luri. Ti Don che te ghin sè na pagina pì chel libro, come mai la dx Astico non ha diritto all'anagrafe cimbra?
Parchè a Dx Astico i ga na lunghessa (o altessa ?) davanso. Quà xe Valpegara les Tonesa i dixeva i nostri antenati quando che i tusi de San Piero i volea robarghe le miss o i marsuni ! La vidiu la ligne de démarcation in meso l'Astego ?
Oggi il Blog, dopo 14 anni, chiude. Ringraziamo di cuore tutti quelli che ci hanno costantemente seguito e che, in vari modi e tempi, hanno collaborato a questa iniziativa o l’hanno sostenuta. Gianni e Carla
Venerdì 13 novembre, le cime dei monti da parecchi giorni sono circondate dalla nebbia, un'impenetrabile foschia umida e appiccicosa avvolge uomini e cose, le giornate si susseguono grigie e malinconiche come solo a novembre succede. Questo tipo di giorni invitano a stare davanti al camino, ma il mondo gira e il destino sa preparare le sue trappole molto bene. Da sud-est due rombi di aereo si avvicinano a Tonezza, provengono da Villafranca vicino a Verona, sono in volo di addestramento, il primo è pilotato dal comandante del volo, un tenente colonnello, il secondo, un caccia ”Republic rf-84 f. Thunderflash” di costruzione statunitense e impiegato dalla Nato in Europa durante la guerra fredda, pilotato da un giovane sottotenente di Lecco, si chiamava Franco Valsecchi di ventidue anni. I due piloti sorvolano la valle e sul cielo di Roana girano verso la AssTal, sono bassi, troppo bassi, molti testimoni diranno che il volo di bassa quota ...
Il primo di sinistra, coi bafffi, si direbbe mio nonno Sartori GioBatta Lello !
RispondiEliminaMa no te te garé mìa iscrita, vero? Varda chei valpegaroise noi li vol mìa setu, noi xe mia cimbri. Tedarè chei sarà vegnù su dala corsica anca ili portando el baldachìn dei baise. Xe ben par quélo chei xe tuti fransé, xe ponto el richiamo dela foresta
EliminaTe te sbagli caro ! A go parla a la signora Bavarese martedi scorso (al solaro) La gera con la Reny Oby. La me ga dito che semo tuti cimbri ca dovemo tuti iscriversi parchè anca i fransé de Vannes in Bretagna i xe Veneti. Alora dime un po ti cossa che te ghe ne pensi ? Mi a ghevo capio che i Veneti de Vicenza i gera Celti come quili de Bretagna??????
EliminaCarla, candalostrega anca ti! Ma a che far vetu a metarghe le foto dei tirolici bavaresi co le braghe de corame e le fémene col dirndl? Cossa centrele sté tradissiòn cola nostra gente? Ghetu mai visto to pori noni nare in volta vestìe compagno? Dei, nemo ahn! Ghe manca solo l'elmetoi coi corni par farla compìa. Intanto podarissi scumissaare a nar in volta pal paese col grembiale blu anca de festa, cussita ve fé tor de berta come quili de Asiago chei pensa de risussitare i cimbri simiotando i tirolici. Ah poariti, sei li vedesse i veci i se rebaltaria intela tomba pedo che la talpa del traforo del gotardo.
RispondiEliminacagnadalostrega... ca me sento mejo... ah ah ah
RispondiEliminaEl materiale lo gò recuperà al CIMBRI POINT ciàpetela con luri.
Ti Don che te ghin sè na pagina pì chel libro, come mai la dx Astico non ha diritto all'anagrafe cimbra?
Parchè a Dx Astico i ga na lunghessa (o altessa ?) davanso. Quà xe Valpegara les Tonesa i dixeva i nostri antenati quando che i tusi de San Piero i volea robarghe le miss o i marsuni ! La vidiu la ligne de démarcation in meso l'Astego ?
RispondiElimina