L'Alta Val d'Astico fra passato, presente e futuro ..
venerdì 7 giugno 2013
Per Sponcio
Desidero dedicare questi 4 scatti a Sponcio per la sua simpatia. Ora vado al mare, torno il 15. Ciao Sponcio, chiunque tu sia, lasciami dire che sei troppo forte e particolare, te me fe spansare dale ridade! Piero
Eh ciò Piero, te vé sul butiero. I ga slargà la baita, sfaltà la strada, petenà le malghete, desso le sarà seconde case, ... ma rivo ancora a riconossere el paso del Manghen. Da bocia gero la in sima a tender piegore. Piegore, cavre, mussi, cavai, .. cavre, cavai piegore e mussi, ma gera un bel stare, ghe go lassà el core su quele montagne. Setu come che te te godarissi ti a nar in volta a fortificassion, serte le sarà ancora come che i le ga lassà. Ma no co la moto setu, A PIE!
Eh ciò Piero, te vé sul butiero. I ga slargà la baita, sfaltà la strada, petenà le malghete, desso le sarà seconde case, ... ma rivo ancora a riconossere el paso del Manghen.
RispondiEliminaDa bocia gero la in sima a tender piegore. Piegore, cavre, mussi, cavai, .. cavre, cavai piegore e mussi, ma gera un bel stare, ghe go lassà el core su quele montagne. Setu come che te te godarissi ti a nar in volta a fortificassion, serte le sarà ancora come che i le ga lassà. Ma no co la moto setu, A PIE!