Ciò Carla, ..vara che la ceséta la xe de Santa Zita, no de la Rita. Come falo a scaparte un savariamento del genere? Ma i to follower chei sarà sempre in volta a funghi da quele bande, cossa fai? Dòrmeli sul bachetòn, chei digerisse tuto? I la ghéa fata i striaci in tempo de guera par osequio ala imperatrice di lor medesimi stessi Zita Maria delle Grazie Adelgonda Micaela Raffaela Gabriella Giuseppina Antonia Luisa Agnese di Borbone-Parma, mogliera di SAIR Carlo I° imperatore. Tarè che al Casoto i te ga scrito sul libreto nero!
E dala Val dela Loza sorse una luce, una luce sfolgorante rifulse. Che sia un presagio?
RispondiEliminaCiò Carla, ..vara che la ceséta la xe de Santa Zita, no de la Rita. Come falo a scaparte un savariamento del genere? Ma i to follower chei sarà sempre in volta a funghi da quele bande, cossa fai? Dòrmeli sul bachetòn, chei digerisse tuto?
RispondiEliminaI la ghéa fata i striaci in tempo de guera par osequio ala imperatrice di lor medesimi stessi Zita Maria delle Grazie Adelgonda Micaela Raffaela Gabriella Giuseppina Antonia Luisa Agnese di Borbone-Parma, mogliera di SAIR Carlo I° imperatore.
Tarè che al Casoto i te ga scrito sul libreto nero!
Te ghé rasòn reverendo caro, desso corégio. A savàrio de spesso ultimamente... abbi misericordia, almeno nell'anno proclamato tale!
RispondiElimina