Eh! ben!! questa fotografia la xe un poco pi' dovene de mi,e sta volta Anonimo no te me disare' miga che no la xe fata dalla strada sotto el cimitero e che quelle case là,dritto, in fondo no xe i Lucca,parchè riconoso ben la mia ,la prima grande davanti!!! I Valergi i xe un fia scunti dalle piante,ma lassu' sulla destra le case regali dei mie avi I BAISE par che le guarde con sufficenza in basso verso la valle .A l'ocio ,anca se ormai smorto, de Sponcio no ghe sarà scapà in tel Croiare el strodo che passava sotto la scafa e se xe vero che da dovene el nava a trovare so santola, i prè, i campi e apena apena la casa della BELADALARA. Peccato proprio che sta volta no se vede Valpegara...Odette!!
Eh! ben!! questa fotografia la xe un poco pi' dovene de mi,e sta volta Anonimo no te me disare'
RispondiEliminamiga che no la xe fata dalla strada sotto el cimitero e che quelle case là,dritto, in fondo no xe
i Lucca,parchè riconoso ben la mia ,la prima grande davanti!!! I Valergi i xe un fia scunti
dalle piante,ma lassu' sulla destra le case regali dei mie avi I BAISE par che le guarde con sufficenza in basso verso la valle .A l'ocio ,anca se ormai smorto, de Sponcio no ghe sarà
scapà in tel Croiare el strodo che passava sotto la scafa e se xe vero che da dovene el nava a trovare so santola, i prè, i campi e apena apena la casa della BELADALARA.
Peccato proprio che sta volta no se vede Valpegara...Odette!!