mercoledì 3 ottobre 2012

Spignatando - presentazione


Spignatàndo…




     Speriamo d’incontrare il consenso dei Visitatori del Blog se inseriamo anche la Rubrica di ricette dei piatti poveri di una volta del nostro Paese, spaziando  talvolta anche un po’ in Provincia e fuori  dalla stessa, ma rimanendo in Regione. Un piccolo omaggio alle tradizioni culinarie Venete.
            Come logo della rubrica si è provveduto ad inserire ciò che più ci contraddistingue … sì, proprio lui, … il povero gatto…
     Rassegnémosse …  Vicentini Magnagàti … zérimo, sémo e sarémo … ancora par ‘n tóco …Cossa vulìo … in tuto el Glóbo … semo cunussìsti cussì.
     Naltri Vicentini a sémo ciamà “Magnagàti”, ma a savémo anca che la stragrande magiorànsa no la gà mai bìo el piassére (o el dispiassére) de sajàre sto “felino” che i dise éssar anca tanto gustoso …
     No so se jéra el magnàr moréje e uselìti che ghè dava tuto sto gusto che i diséa chel ghésse… (chissà magari désso co le crochéte che gusto che ‘l gavarìa …) fato stà che dapartùto che zè fior fior de ricéte al riguardo … Dunque cualchedùni  al tenpo, credo che i se ghésse dà anca da fare … non da ultimo … costrìti dala miseria del tenpo … cuando che bastava inpienàre ‘l stómego pì che badàrghe al gusto …
     Spero, … che quanto sopra  sia letto e interpretato  esclusivamente in chiave umoristica. L’intento è unicamente  quello di aprire le pagine di questa rubrica con mezzo sorriso …
     Spero di potervi offrire, senza alcuna pretesa, qualche ricetta oramai dimenticata, ma non per questo meno gustosa, convinta che i piatti più semplici, siano ancora i migliori quanto a sapore e valori nutritivi.
Alla prossima…
Carla Spagnolo


Nessun commento:

Posta un commento

La vignetta