lunedì 29 luglio 2013

Gastone Toldo

Pur essendo cugino di mio marito, non ero a conoscenza che 

Gastone Toldo


oriundo di San Pietro Valdastico, ma da anni residente a Torino, coltivasse la passione per la pittura ad olio e l’acquerello fin da giovanissimo. 
Recentemente, dopo aver frequentato la scuola di Felice Cortese ed Edoardo Tosatto per affinare la sua tecnica, ha iniziato ad esporre presso:


Centro Culturale Isabella Torino

IL CHIOSCO di Via Po a Torino

Torre dei Signori di Sant’Orso Aosta

Collettiva Villa Ormond a Sanremo

 Collettive a Carmagnola (Torino)

 Collettive a Villar Perosa

Collettive a Biella

Collettive ad Asti

 Collettive La Tesoriera di Torino

Collettive Biblioteca Civica di Carignano (Torino)

Collettiva "Donna Sommelier" Torino


Da sempre predilige le tematiche paesaggistiche, spaziando da solari campi fioriti, a morbidi paesaggi invernali e caratteristiche marine, giocando sapientemente con istintivi contrasti cromatici e minuziosa cura dei dettagli e dei particolari.


Ho scelto questi tre scatti estivi 
per farlo conoscere anche 
ai lettori del blog.





7 commenti:

  1. Va ben anca el pitor con l'aria da bonasson par taiare sta aria sofega. Ma tusi che nona. A no srì mia tuti in ferie vero? Ve se galo inciodà la ciaveta? Ghio na gossa par caveio? Vardè che in vale xe un mortuorio. Al casoto i pesa i piri, dal maule i xe tuti drio xugare coi sassiti, chive no comenta pi nissuni, dai nemo. Andelo el baise che el gera come al parsimolo, lo gavio mandà coi ansiani a sotomarina a batere al fante soto l'ombrelon?

    RispondiElimina
  2. Scolteme Sponcio: te sarè anca fiaco de prostata ma,ti sì un fià massa pissainpressa.
    No i ga mia tuti el bontenpo che te ghe ti setu. Ma situ senpre drìo navigare? Ghetu mia l'artite a pincionare col maus? Da come che te ne la cunti ti, a someja che te fussi sta vecio ancora cuando ch'el Mar Morto jera moribondo, come fetu alora aver tuto sto morbìn? Complimìnti, par carità; ma varda ca no te stemo mia drìo setu? Bion che te ghissi passiensa. Cossa gh'in ditu de darne cualche indissio par vegnerte a catare anca naltri, no solo Philo, cussita a ve femo le foto e un bel post a tuti dù? A podarissimo portarte anca la Odette, cussita magari te deventi pì molesìn.

    RispondiElimina
  3. Abbiamo un grande artista in casa e non lo sapevamo. Addio Monet, Manet, Cèsanne, Renoir e van Gogh. Adesso facciamo spazio al nostro Gastone Toldo. Speriamo che dopo tante mostre personali e collettive, regali anche al nostro, al suo, paese una mostra di dipinti. Bravo Gastone, fai onore alla Valle, alla tua gente. Vieni a trovarci!!!!!
    L'AIRONE

    RispondiElimina
  4. OH "carissimo" Sponcio,ha stragnava,e me domandava:ma vutu che el sia tornà in "Cote
    d'azur"e invese a te go visto ieri col maule su par le marogne a contare i sassi grossi e a misurare el calibro della giara,e con la calcolatrice vedre quanti nostri scheiti parte verso le Basse.E me son dito fra de mi:se vede che "les airs de la GRANDE BLUE del mare nostrum,e qualche sbocconà" d'eau saléee"le ghe ga fatto un "grand bien per il corpo."L'avoir cotoyè de gens du monde des ARS et LETTRES te ga d'aver sbalancà el servelo parchè vedo che ti inpiini de comminti.E no so se xe vero,Odette confirmerà,"tu a foule' le red carpet en montant l'escalier come "guest star" a cotè des grandes vedette du cinema au festival de Cannes. Povera ANTO che con domande innocenti la cerca de ammaliarte ,ma to paesana Heidi dove ela passa che no la se sente pi'????
    Mi co son qua in Vale a son sempre in volta.Al giri son sta a darghe una occià in
    destra torra.AL gorgo nella futura stazione balneare,pien de gente della Bassa,fora par la SCUSTENSTRASSE no ghe gera un cane e gnanca in città go guardà la vostra stasion meteorologica a me go sentà do al bersaglio a ciacolare con un scapolo ....della Francia va sans dire......

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Se sei in Paese, BENTORNATO LINO
      El GORGO....la Carla ga lancià la provocassion mesi fa de vedere se el Gorgo podeva deventare un fià meio, pì utile.
      Nessuna idea ga sostegnu la provocassion.
      Fursi parchè bisognaria meterse d'acordo fra Casotto, San Piero ecc..par tirare fora qualcosa de bon ? Mi gero andà oltre, sognaria un bel lagheto ai Sella su la piana e na bela spiagetta intorno.In te un par de giorni co na ruspa de la cava...se fa, volendo.
      (Magari come bacino di compensazione si potrebbe fare anche di più, e finanziato dalla Regione)

      Son contento che te si andà a vedere i sassi de la Marogna, ma credo che te ghi ne visto puchi e tanta giara. A invitaria Sponcio a fare un gireto ma el ga el fiaton, el sbufa el pensa solo al pinguin.
      Dopo penso che l'ansia de risentirlo te lo fa vedere dapartuto, el Sponcio.

      Elimina
  5. Pulito, pulito. A go caro ca ste tuti ben, a gero preocupà. In Francia a son sta pocheto, parché romai quili ca conosso i volta via come i birili. Qua l'unico a tegner bota a son mi e quel strabeco de philo. Su par le marogne a ghe son andà anca massa da bocia e po desso me ghe voria la carosela quatre-quatre e no so gnanca se la xe in comercio e po tute ste rogne intorno ale cave le me avilisse. Baise, se scrive Schuetezenstrasse se proprio de vui scrivere in cruco (ma lo so che te fe posta par farne nar drio)e po mi no me ricordo che i la ciamasse cussita. Me santola dai masitti ghe chiamava i scissere ai quili col scoato de tasso e l'archibugio e el famoso capitàn de caldonasso xera un me avo. Eco, questo xe l'unico indissio ca ve dao, parché mi a fasso vita monacale nella meditasione e nel nascondimento e non posso ricevere gente par un voto pena fato. Fasso ecesion solo par philo parchè co girimu in seminario el me pasava le lession.

    RispondiElimina
  6. P.S. A podaria anca fare ecesione par la Odette, ma a go paura che la se impresione.

    RispondiElimina

Avvisi funebri (FC)